torsdag 3 april 2014

Tips och kloka ord.

Det blev en kort vecka i ateljen denna vecka. Magbacillen som härjat på faunan nådde även mig och ateljen.
Medan jag ligger hemma "googlar" jag runt och läser om andra kloka människor som jobbar med barn och skapande runt om i världen. Extra roligt är ju när våra egna bilder kommer upp i bildflödet...
Det finns massor med tips, bilder och kloka ord. Detta tar vi sedan med i ateljen och gör till vårt eget. Dvs vi ändrar och anpassar efter oss som är där just nu.
Det gör att jag redan nu gör upp planer för hur vi skulle kunna lägga upp arbetet i ateljen till hösten. Våren är redan full med projekt så mycket av det jag vill testa får vänta till hösten.  Då har det säkert legat och mognat och fått nya infallsvinklar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar